WERSJE SPECJALNE

ENLARGED DUAL CALIPER-OE CARBON CENTRAL

 

RACING COLORS POLISH TWIN COLORS

 

 

 

 

ZESTAW TARCZ POWIĘKSZONYCH NA TYŁ wariant ENLARGED

Jeśli samochód jest wyposażony tylko w przedni zacisk wielotłoczkowy, to efektem jest niezrównoważona siła hamowania. Dlatego zalecamy jednoczesny montaż przedniego i tylnego zacisku wielotłoczkowego dla zrównoważenia siły hamowania.

Jeśli ze względu na ograniczenia budżetowe nie możesz kupić zestawu przedniego i tylnego z zaciskiem wielotłoczkowym jednocześnie przygotowaliśmy specjalną ofertę na zestawy tylnych powiększonych tarcz tzw. ENLARGED

Powiększona tarcza jest konstrukcją dwuczęściową. Aluminiowy element centralny (flansza – z materiału A6061 T6) jest precyzyjnie wykonany w technologii CNC dla obniżenia masy nieresorowanej.

Dzięki powiększonej średnicy tarczy zwiększamy moment hamowania, skutecznie poprawiając siłę i skracając drogę hamowania.

Zastosowana technologia cynkowania ogniowego poprawia estetykę oraz efekt i trwałość antykorozyjną.

 Jeśli nie znajdziesz swojego modelu auta na naszej liście, skontaktuj się z nami - istnieje możliwość realizacji pod indywidualne potrzeby.

Tarcze o średnicy 350 mm i większe są dostępne w wariancie pływającym.

Przy składaniu zamówienia należy pamiętać, że jeśli tarcza wyposażenia fabrycznego OE jest konstrukcją pełną, monolityczną, wybierz z naszej oferty analogiczny wariant. Jeśli tarcza OE jest wentylowana, zamów naszą tarczę w wariancie wentylowanym.

Wszystkie zestawy tylnych powiększonych tarcz są pakowane z rozszerzonym wspornikiem OE typu C dla możliwości montażu na oryginalnym zacisku OE.

W przypadku modeli samochodów opisanych na liście znakiem ▲ – ​​zestaw hamulcowy musi być montowany na zacisku fabrycznym OE z wykorzystaniem wspornika mocującego.

 

 

 

 

ZESTAW PODWÓJNY SPORT NA TYŁ wariant DUAL

Podwójny system opracowany specjalnie dla motor-sportu dostępny dla rozmiarów tarcz:

- 330 mm * 32 mm

- 356 mm * 32 mm

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE

- Kuty aluminiowy zacisk typu monoblok.

- Tłoczone logo Carbon

Zestaw zacisków powinien być używany z indywidualnym cylindrem hamulca ręcznego, który współpracuje z zaciskiem dwutłoczkowym.

Każdy zacisk ma dwa oddzielne zasilania płynem hydraulicznym, z których każdy steruje czterema klockami hamulcowymi. Jedno zasila sterowanie pedałem hamulca zasadniczego a drugie zasila cylinder hamulca ręcznego (pomocniczego).

Dla tego zestawu zacisków na cylindrze hamulca ręcznego i dźwigni zastosowano polerowaną powłokę tytanową co poprawia wygląd ale przede wszystkim precyzję działania, która ma kapitalny wpływ na kontrolę w czasie jazdy.

Ten opatentowany podwójny zacisk jest specjalnie zaprojektowany do zawodów w drifcie i rajdach.

Najistotniejszą cechą tego zestawu zacisków jest umożliwienie kierowcy precyzyjnego poślizgu poprzez jednoczesne użycie pedału hamulca zasadniczego i hamulca ręcznego. To sprawia, że ​​trudne odcinki stają się łatwe do perfekcyjnego przejazdu.

Ten zestaw zacisków zawiera wyścigowe klocki hamulcowe.

Ta opcja wariantu zacisku podwójnego jest dostępna za dodatkową opłatą ok. 700 $ dla wszystkich tylnych zestawów hamulcowych w rozmiarze tarcz  330mm  i 356mm

 

 

 

 

ZESTAW PŁYWAJĄCY DLA KÓŁ OE wariant CALIPER-OE

W przypadku kół wyposażenia fabrycznego (OE) o małej przestrzeni wewnętrznej gdzie nie ma wiele miejsca na modyfikację zacisku hamulcowego, K-Sport Racing opracowało i opatentowało produkt w oparciu o grubość zacisku jednostronnego tłoka OE.

Produkt ten skierowany jest dla małych aut i ich właścicieli, którzy preferują obręcze kół wyposażenia fabrycznego jednak chcą zwiększyć skuteczność hamowania.

Zacisk pływający nie wywołuje wibracji a wykonanie z kutego aluminium i zastosowanie większych klocków hamulcowych zwiększy siłę hamowania. Ponadto zestaw wyposażony jest w dwuczęściowe tarcze wentylowane co znacznie obniża masę nieresorowaną oraz ich temperaturę przez schładzanie.

Do wyboru są cztery rozmiary tarczy hamulcowej odpowiednio dla kół od 15” do 18”:

286 * 22 mm

304 * 22 mm

330 * 22 mm

350 * 22 mm

Konstrukcja zacisku z jednostronnym tłokiem zachowuje atrakcyjny wygląd dużego zacisku wielotłoczkowego.

Produkt opatentowany, wszelkie prawa zastrzeżone!

 

 

 

 

ZESTAW HAMULCÓW CERAMICZNYCH CARBON

Zestaw z tarczami ceramicznymi (węglowo-krzemowymi) to obecnie najnowocześniejsza i najbardziej ekskluzywna technologia wykorzystywana w systemach hamulcowych bolidów wyścigowych oraz wybranych autach klasy premium sport. Istotną zaletę takiego zestawu jest jego żywotność a także obniżona o ok. 20-30 kg masa nieresorowana co poprawia przyczepność (przez zwiększenie skuteczności tłumienia na nierównych nawierzchniach) oraz komfort i prowadzenie!

 Element centralny tarczy (flansza) wykonany jest z kutego aluminium 6061. Dzięki obróbce CNC uzyskuje się wyjątkową lekkość, sztywność i wytrzymałość konstrukcyjną. Powierzchnia pokryta jest tytanem.

Śruby mocujące tarcze wykonane są z tytanu co ułatwia odprowadzenie ciepła oraz podnosi wytrzymałość mocowania gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa użytkowania.

Dostępne rozmiary: 356 mm, 380 mm, 400 mm i 421 mm odpowiednio dla kół 18”, 19”, 20” i 21” oraz większych.

Klocki hamulcowe są zaprojektowane specjalnie do tarcz ceramicznych – nie wolno stosować zwykłych okładzin!

Maksymalna tolerancja temperatury przekracza 1000 ° C co potwierdza szczególną przydatność zestawu dla ekstremalnych warunków torowych.

Oferta dostępna jest dla wszystkich modeli aut.

Ponieważ hamowanie w aucie uzbrojonym w zestaw ceramicznych tarcz jest bardzo skuteczne (mocne), zaleca się ich instalacje w komplecie tj. na przednią i tylną oś w jednym czasie.

Oferta obejmuje kolorystykę zacisku zgodnie z kodami Axalta lub PPG.

Zestaw na oś obejmuje:

tarcze x 2 szt., zacisk x2 szt., klocki hamulcowe x1 kpl., przewody hamulcowe x 1 kpl. oraz wsporniki x 2szt.

Orientacyjny koszt zestawu 

356mm

380mm

400mm

421mm

13000USD

15000USD

17000USD

19000USD

 

 

 

 

SUPERLEKKA FLANSZA CENTRALNA LIGHTWEIGHT CENTRAL

Najnowsza ażurowa konstrukcja flanszy centralnej wykonanej w technologii kucia i polerownia już na pierwszy rzut oka wyróżnia się nieprzeciętną estetyką w każdym detalu.

Wydrążona flansza jest w stanie pobierać chłodne powietrze z zewnątrz i wprowadzać do przestrzeni wentylowanych tarczy obniżając jej temperaturę co znacząco poprawia skuteczność hamowania.

W ofercie dostępne są warianty w kolorze srebrnym, złotym i tytanowym.

Dzięki specjalnej obróbce polerowania zwiększa się atrakcyjność wizualna i jakościowa flanszy.

Wraz z kutym, polerowanym zaciskiem komplet stanowi prawdziwe dzieło sztuki, barwy i refleksów światła.

Śruby tytanowe (za dopłatą) ze względu na jakość wykonania oraz cechy samego materiału (duża gęstość, przewodnictwo cieplne, odporność na wysokie temperatury, odporność na korozję, wytrzymałość i lekkość) stanowią najlepszą opcję dla zestawów.



 

 

 

 

ZESTAW HAMULCÓW MOTO-SPORT RACING

Tylko do użytku w motor-sporcie!

Zacisk wykonany jest z kutego aluminium a obróbka w technologii CNC.

Cechą jest bardzo mocna konstrukcja z pustymi przestrzeniami dzięki czemu osiągnięto ekstremalnie lekki produkt.

Trzpienie tłoczków wykonano z tytanu a na ich obwodzie zwiększono wentylacje uzyskując lepsze odprowadzania ciepła i niższą wagę. Dzięki temu specjalnemu zestawowi uzyskasz wyjątkowe osiągi!

Cechą tytanu jest jego lekkość i bardzo duża wytrzymałość konstrukcyjna oraz dobre odprowadzanie ciepła. Te niezwykle przydatne cechy wykorzystano w tym doskonałym produkcie.

Zacisk posiada konstrukcję 4 tłoczków zgodnie z wymogami FIA.

Konstrukcja umożliwia bardzo sprawną, szybką wymianę klocków hamulcowych.

Powierzchnia zacisku jest poddawana obróbce utwardzania w technologii anodowania co powoduje, że standardem wykończenia jest kolor czarny. Możliwym jest też kolor niestandardowy z ponad 20000 kolorów palety Axalta lub PPG (wymaga dodatkowej opłaty).

Zacisk musi współpracować z klockami hamulcowymi FERODO FRP3087!

Istnieje możliwość zamówienia dowolnego modelu w cenie ok.

- 4200 USD za komplet 330 mm

- 4500 USD za komplet 356 mm.

* Oferta nie obejmuje klocków hamulcowych!

 

 

 

 

 

ZACISKI W SPECJALNYM KOLORZE S.COLOR

Jest to pionierska technologia w skali światowej rewelacyjnego lakierownia z dodatkową, skomplikowaną procedurą polerowania

Kapitalny efekt butikowego zacisku z błyszczącym, opływowym wyglądem z efektem lustrzanego odbicia rozpraszającego jasne barwy.

To specjalne wykończenie jest kierowane dla klientów szukających niepowtarzalnych, nietuzinkowych rozwiązań. Dodatkowo tak wykonane zaciski podniosą wartość i nadadzą nowy, wyjątkowy charakter autu.

 

 

 

 

ZACISKI W WERSJI POLEROWANEJ POLISH

Powierzchnia zacisku pokryta jest specjalną obróbką z efektem lustra, która ukazuje różne odcienie koloru w zależności od kąta patrzenia.

To elitarny, wyjątkowy produkt - polecamy zakup wraz z kutym tytanowym elementem centralnym (flanszą) oraz kutymi, tytanowymi śrubami (patrz CENTRAL). Całość sprawia, że układ hamulcowy wgląda wyjątkowo - jest doskonały!

Polerowany kuty zacisk charakteryzuje się lepszym efektem rozpraszania i zwiększoną żywotnością oraz wyższą odpornością na korozję. Do utrzymania jego czystości należy używać wyłącznie rozcieńczonego, neutralnego środka czyszczącego lub wody, w przeciwnym razie powłoka ulegnie zniszczeniu!

Zacisk można zastosować do tarcz o rozmiarze od 286 mm do 444 mm, do dowolnego modelu auta jednak wymaga dodatkowej opłaty.

Wybierz polerowną wersję zacisku kutego dla podkreślenia wyjątkowości Twojego pojazdu!

Oferujemy również kute zaciski w wersji polerowanej w kolorach srebrnym, złotym i tytanowym.

 

 

 

 

DWUKOLOROWA FLANSZA CENTRALNA TWIN COLORS

Dzięki wyjątkowej technice CNC K-Sport Racing stosuje dla flanszy opatentowaną dwukolorową obróbkę anodowania. Powierzchnia jest chroniona odporną na zużycie twardą powłoką anodową.

Zewnętrzna płaszczyzna flanszy (ze swoimi krzywiznami) staje się bardziej trójwymiarowa i ozdobna a kolor możesz dopasować do zacisku, a także samochodu co zwiększy jego atrakcyjność!

Anodowany czerwony, żółty, pomarańczowy, fioletowy i srebrny to standardowe kolory tego produktu.

Uwaga: Elementy poddane obróbce anodowania mogą wyblaknąć z powodu wysokiej temperatury lub kontaktu z silnie kwasowym lub zasadowym detergentem!

 

 

 

UWAGA! Podczas składania zamówienia wpisz komentarz, że jesteś zainteresowany konkretną wersją specjalną lub skontaktuj się z nami!