Wersje specjalne hamulców K-Sport
2022-03-14
Wersje specjalne hamulców sportowych K-Sport. hamulców sportowych K-Sport
ZESTAW TARCZ POWIĘKSZONYCH NA TYŁ wariant ENLARGED - hamulce K-Sport




Jeśli samochód jest wyposażony tylko w przedni zacisk wielotłoczkowy, to efektem jest niezrównoważona siła hamowania. Dlatego zalecamy jednoczesny montaż przedniego i tylnego zacisku wielotłoczkowego dla zrównoważenia siły hamowania.
Jeśli ze względu na ograniczenia budżetowe nie możesz kupić zestawu przedniego i tylnego z zaciskiem wielotłoczkowym jednocześnie przygotowaliśmy specjalną ofertę na zestawy tylnych powiększonych tarcz tzw. ENLARGED
- Powiększona tarcza jest konstrukcją dwuczęściową. Aluminiowy element centralny (flansza – z materiału A6061 T6) jest precyzyjnie wykonany w technologii CNC dla obniżenia masy nieresorowanej.
- Dzięki powiększonej średnicy tarczy zwiększamy moment hamowania, skutecznie poprawiając siłę i skracając drogę hamowania.
- Zastosowana technologia cynkowania ogniowego poprawia estetykę oraz efekt i trwałość antykorozyjną.
- Jeśli nie znajdziesz swojego modelu auta na naszej liście, skontaktuj się z nami - istnieje możliwość realizacji pod indywidualne potrzeby.
- Tarcze o średnicy 350 mm i większe są dostępne w wariancie pływającym.
- Przy składaniu zamówienia należy pamiętać, że jeśli tarcza wyposażenia fabrycznego OE jest konstrukcją pełną, monolityczną, wybierz z naszej oferty analogiczny wariant. Jeśli tarcza OE jest wentylowana, zamów naszą tarczę w wariancie wentylowanym.
- Wszystkie zestawy tylnych powiększonych tarcz są pakowane z rozszerzonym wspornikiem OE typu C dla możliwości montażu na oryginalnym zacisku OE.
- W przypadku modeli samochodów opisanych na liście znakiem ▲ – zestaw hamulcowy musi być montowany na zacisku fabrycznym OE z wykorzystaniem wspornika mocującego.
ZESTAW PODWÓJNY SPORT NA TYŁ wariant DUAL - hamulce K-Sport


Podwójny system opracowany specjalnie dla motor-sportu dostępny dla rozmiarów tarcz:
- 330 mm * 32 mm
- 356 mm * 32 mm
CECHY CHARAKTERYSTYCZNE
- Kuty aluminiowy zacisk typu monoblok.
- Tłoczone logo Carbon
Zestaw zacisków powinien być używany z indywidualnym cylindrem hamulca ręcznego, który współpracuje z zaciskiem dwutłoczkowym.
Każdy zacisk ma dwa oddzielne zasilania płynem hydraulicznym, z których każdy steruje czterema klockami hamulcowymi. Jedno zasila sterowanie pedałem hamulca zasadniczego a drugie zasila cylinder hamulca ręcznego (pomocniczego).
Dla tego zestawu zacisków na cylindrze hamulca ręcznego i dźwigni zastosowano polerowaną powłokę tytanową co poprawia wygląd ale przede wszystkim precyzję działania, która ma kapitalny wpływ na kontrolę w czasie jazdy.
Ten opatentowany podwójny zacisk jest specjalnie zaprojektowany do zawodów w drifcie i rajdach.
Najistotniejszą cechą tego zestawu zacisków jest umożliwienie kierowcy precyzyjnego poślizgu poprzez jednoczesne użycie pedału hamulca zasadniczego i hamulca ręcznego. To sprawia, że trudne odcinki stają się łatwe do perfekcyjnego przejazdu.
Ten zestaw zacisków zawiera wyścigowe klocki hamulcowe.
Ta opcja wariantu zacisku podwójnego jest dostępna za dodatkową opłatą ok. 700 $ dla wszystkich tylnych zestawów hamulcowych w rozmiarze tarcz 330mm i 356mm
ZESTAW PŁYWAJĄCY DLA KÓŁ OE wariant CALIPER-OE - Hamulce K-Sport

W przypadku kół wyposażenia fabrycznego (OE) o małej przestrzeni wewnętrznej gdzie nie ma wiele miejsca na modyfikację zacisku hamulcowego, K-Sport Racing opracowało i opatentowało produkt w oparciu o grubość zacisku jednostronnego tłoka OE.
Produkt ten skierowany jest dla małych aut i ich właścicieli, którzy preferują obręcze kół wyposażenia fabrycznego jednak chcą zwiększyć skuteczność hamowania.
Zacisk pływający nie wywołuje wibracji a wykonanie z kutego aluminium i zastosowanie większych klocków hamulcowych zwiększy siłę hamowania. Ponadto zestaw wyposażony jest w dwuczęściowe tarcze wentylowane co znacznie obniża masę nieresorowaną oraz ich temperaturę przez schładzanie.
Do wyboru są cztery rozmiary tarczy hamulcowej odpowiednio dla kół od 15” do 18”:
- 286 * 22 mm
- 304 * 22 mm
- 330 * 22 mm
- 350 * 22 mm
Konstrukcja zacisku z jednostronnym tłokiem zachowuje atrakcyjny wygląd dużego zacisku wielotłoczkowego.
Produkt opatentowany, wszelkie prawa zastrzeżone!
ZESTAW HAMULCÓW CERAMICZNYCH CARBON - K-Sport

Zestaw z tarczami ceramicznymi (węglowo-krzemowymi) to obecnie najnowocześniejsza i najbardziej ekskluzywna technologia wykorzystywana w systemach hamulcowych bolidów wyścigowych oraz wybranych autach klasy premium sport. Istotną zaletę takiego zestawu jest jego żywotność a także obniżona o ok. 20-30 kg masa nieresorowana co poprawia przyczepność (przez zwiększenie skuteczności tłumienia na nierównych nawierzchniach) oraz komfort i prowadzenie!
Element centralny tarczy (flansza) wykonany jest z kutego aluminium 6061. Dzięki obróbce CNC uzyskuje się wyjątkową lekkość, sztywność i wytrzymałość konstrukcyjną. Powierzchnia pokryta jest tytanem.
Śruby mocujące tarcze wykonane są z tytanu co ułatwia odprowadzenie ciepła oraz podnosi wytrzymałość mocowania gwarantując najwyższy poziom bezpieczeństwa użytkowania.
Dostępne rozmiary: 356 mm, 380 mm, 400 mm i 421 mm odpowiednio dla kół 18”, 19”, 20” i 21” oraz większych.
Klocki hamulcowe są zaprojektowane specjalnie do tarcz ceramicznych – nie wolno stosować zwykłych okładzin!
Maksymalna tolerancja temperatury przekracza 1000 ° C co potwierdza szczególną przydatność zestawu dla ekstremalnych warunków torowych.
Oferta dostępna jest dla wszystkich modeli aut.
Ponieważ hamowanie w aucie uzbrojonym w zestaw ceramicznych tarcz jest bardzo skuteczne (mocne), zaleca się ich instalacje w komplecie tj. na przednią i tylną oś w jednym czasie.
Oferta obejmuje kolorystykę zacisku zgodnie z kodami Axalta lub PPG.
Zestaw na oś obejmuje:
tarcze x 2 szt., zacisk x2 szt., klocki hamulcowe x1 kpl., przewody hamulcowe x 1 kpl. oraz wsporniki x 2szt.
Orientacyjny koszt zestawu
356mm |
380mm |
400mm |
421mm |
13000USD |
15000USD |
17000USD |
19000USD |
SUPERLEKKA FLANSZA CENTRALNA LIGHTWEIGHT CENTRAL - K-Sport

Najnowsza ażurowa konstrukcja flanszy centralnej wykonanej w technologii kucia i polerownia już na pierwszy rzut oka wyróżnia się nieprzeciętną estetyką w każdym detalu.
Wydrążona flansza jest w stanie pobierać chłodne powietrze z zewnątrz i wprowadzać do przestrzeni wentylowanych tarczy obniżając jej temperaturę co znacząco poprawia skuteczność hamowania.
W ofercie dostępne są warianty w kolorze srebrnym, złotym i tytanowym.
Dzięki specjalnej obróbce polerowania zwiększa się atrakcyjność wizualna i jakościowa flanszy.
Wraz z kutym, polerowanym zaciskiem komplet stanowi prawdziwe dzieło sztuki, barwy i refleksów światła.
Śruby tytanowe (za dopłatą) ze względu na jakość wykonania oraz cechy samego materiału (duża gęstość, przewodnictwo cieplne, odporność na wysokie temperatury, odporność na korozję, wytrzymałość i lekkość) stanowią najlepszą opcję dla zestawów.
ZESTAW HAMULCÓW MOTO-SPORT RACING - K-Sport


Tylko do użytku w motor-sporcie!
Zacisk wykonany jest z kutego aluminium a obróbka w technologii CNC.
Cechą jest bardzo mocna konstrukcja z pustymi przestrzeniami dzięki czemu osiągnięto ekstremalnie lekki produkt.
Trzpienie tłoczków wykonano z tytanu a na ich obwodzie zwiększono wentylacje uzyskując lepsze odprowadzania ciepła i niższą wagę. Dzięki temu specjalnemu zestawowi uzyskasz wyjątkowe osiągi!
Cechą tytanu jest jego lekkość i bardzo duża wytrzymałość konstrukcyjna oraz dobre odprowadzanie ciepła. Te niezwykle przydatne cechy wykorzystano w tym doskonałym produkcie.
Zacisk posiada konstrukcję 4 tłoczków zgodnie z wymogami FIA.
Konstrukcja umożliwia bardzo sprawną, szybką wymianę klocków hamulcowych.
Powierzchnia zacisku jest poddawana obróbce utwardzania w technologii anodowania co powoduje, że standardem wykończenia jest kolor czarny. Możliwym jest też kolor niestandardowy z ponad 20000 kolorów palety Axalta lub PPG (wymaga dodatkowej opłaty).
Zacisk musi współpracować z klockami hamulcowymi FERODO FRP3087!
Istnieje możliwość zamówienia dowolnego modelu w cenie ok.
- 4200 USD za komplet 330 mm
- 4500 USD za komplet 356 mm.
* Oferta nie obejmuje klocków hamulcowych!
ZACISKI W SPECJALNYM KOLORZE S.COLOR K-Sport





Jest to pionierska technologia w skali światowej rewelacyjnego lakierownia z dodatkową, skomplikowaną procedurą polerowania
Kapitalny efekt butikowego zacisku z błyszczącym, opływowym wyglądem z efektem lustrzanego odbicia rozpraszającego jasne barwy.
To specjalne wykończenie jest kierowane dla klientów szukających niepowtarzalnych, nietuzinkowych rozwiązań. Dodatkowo tak wykonane zaciski podniosą wartość i nadadzą nowy, wyjątkowy charakter autu.
ZACISKI W WERSJI POLEROWANEJ POLISH - Ksport



Powierzchnia zacisku pokryta jest specjalną obróbką z efektem lustra, która ukazuje różne odcienie koloru w zależności od kąta patrzenia.
To elitarny, wyjątkowy produkt - polecamy zakup wraz z kutym tytanowym elementem centralnym (flanszą) oraz kutymi, tytanowymi śrubami (patrz CENTRAL). Całość sprawia, że układ hamulcowy wgląda wyjątkowo - jest doskonały!
Polerowany kuty zacisk charakteryzuje się lepszym efektem rozpraszania i zwiększoną żywotnością oraz wyższą odpornością na korozję. Do utrzymania jego czystości należy używać wyłącznie rozcieńczonego, neutralnego środka czyszczącego lub wody, w przeciwnym razie powłoka ulegnie zniszczeniu!
Zacisk można zastosować do tarcz o rozmiarze od 286 mm do 444 mm, do dowolnego modelu auta jednak wymaga dodatkowej opłaty.
Wybierz polerowną wersję zacisku kutego dla podkreślenia wyjątkowości Twojego pojazdu!
Oferujemy również kute zaciski w wersji polerowanej w kolorach srebrnym, złotym i tytanowym.
DWUKOLOROWA FLANSZA CENTRALNA TWIN COLORS


Dzięki wyjątkowej technice CNC K-Sport Racing stosuje dla flanszy opatentowaną dwukolorową obróbkę anodowania. Powierzchnia jest chroniona odporną na zużycie twardą powłoką anodową.
Zewnętrzna płaszczyzna flanszy (ze swoimi krzywiznami) staje się bardziej trójwymiarowa i ozdobna a kolor możesz dopasować do zacisku, a także samochodu co zwiększy jego atrakcyjność!
Anodowany czerwony, żółty, pomarańczowy, fioletowy i srebrny to standardowe kolory tego produktu.
Uwaga: Elementy poddane obróbce anodowania mogą wyblaknąć z powodu wysokiej temperatury lub kontaktu z silnie kwasowym lub zasadowym detergentem!
UWAGA! Podczas składania zamówienia wpisz komentarz, że jesteś zainteresowany konkretną wersją specjalną lub skontaktuj się z nami!