Dystanse do felg kół samochodowych marki SCC
- O SCC Fahrzeug Technik
- O dystansach kół
- Systemy SCC
- Dobór, montaż, eksploatacja
- Instrukcja montażu tarcz dystansujących kół SCC
STYLAUTO - WYŁĄCZNY DYSTRYBUTOR SCC W POLSCE. Gwarancja jakości, tylko oryginalne produkty!
SCC Fahrzeugtechnik GmbH zostało założone przez p. Georga Gundela, którego aktywność w dziedzinie tuningu i akcesoriów samochodowych sięga 35 lat. Od samego początku firma zajmuje się akcesoriami do samochodów sportowych, obecnie koncentrując się na produkcji i dystrybucji profesjonalnych tarcz dystansujących i adaptacyjnych do felg, w tym również dla potrzeb motorsportu.
Wszystkie produkty powstają w Niemczech, wewnątrz firmy – od prototypu szytego na miarę do końcowego, ekskluzywnego zestawu najwyższej jakości.
Oferta SCC Fahrzeugtechnik obejmuje modele aut od samochodów popularnych klasy A do najmocniejszych wersji egzotycznych marek, a także samochody OFF-Road czy quady.
SCC Fahrzeugtechnik to zawsze innowacja i doskonała jakość w sektorze techniki tuningu aut. Firma na przestrzeni lat opatentowała wiele z proponowanych przez siebie rozwiązań z zakresu tarcz dystansujących. Na doskonałą jakość produktów wpływa posiadany bardzo nowoczesny park maszynowy (najnowszej generacji maszyny CNC), najlepszy materiał, wiedza i rozwój technicznego know-how pracowników oraz wsparcie wyrafinowanego, wysokowydajnego oprogramowania.
Firma SCC Fahrzeugtechnik jako jedyna na rynku, we współpracy z instytucjami TÜV i DEKRA, dysponuje raportami dot. możliwości zastosowania swoich produktów pod kątem możliwości pojazdu tj. czy jest on w stanie wytrzymać poszerzenie koła powyżej ogólnie dopuszczalnej wartości limitów. Jeśli zatem chcesz zastosować dystanse o wartościach przekraczających limity ET (czytaj „dobór …) bez szkody na bezpieczeństwo i dodatkowe koszty, skontaktuj się z nami – StylAuto jest wyłącznym partnerem firmy SCC Fahrzeugtechnik na polskim rynku.
Dlaczego dystanse SCC Fahrzeugtechnik - dystanse stanowią element konstrukcyjny koła, co ma bezpośredni wpływ na bezpieczeństwo. Decydując się na ich zakup zawsze warto wybierać produkt markowy! Produkty SCC Fahrzeugtechnik są testowane i zatwierdzone przez TÜV, DEKRA, KÜS itp. w przeciwieństwie do produktów nie firmowych, które nie posiadają żadnych badań i zezwoleń na eksploatację!
Jakość SCC Fahrzeugtechnik - użyty materiał, dokładność wykonania i dopasowania zarówno do pojazdu jak i felgi, gwarantuje najwyższy poziom bezpieczeństwa przez długi czas eksploatacji nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach! Dlatego większości tarcz dystansujących koła firmy SCC posiada certyfikaty części. Dzięki temu wpis w dowodzie rejestracyjnym pojazdu, na najbardziej restrykcyjnym rynku niemieckim, nie jest już konieczny. Wszystkie tarcze specjalne i dystanse kół firmy SCC z reguły dostarczane są z certyfikatem zgodnie z §21 StVZO i zezwoleniem producenta.
Raporty wytrzymałości różnych systemów SCC Fahrzeugtechnik są testowane przez TÜV do grubości 60 mm!
Dystanse do felg SCC - 3 systemy
Dystanse do kół są popularnym akcesorium wśród miłośników motoryzacji, którzy chcą poprawić wygląd i osiągi swojego pojazdu.
Tarcze dystansujące mają zastosowanie wszędzie tam, gdzie chcemy zwiększyć rozstaw kół pojazdu dla poprawiania efektu wizualnego oraz prowadzenia auta w zakrętach. Bez konieczności kosztownej wymiany felg i opon wystarczy zamontować odpowiednio dobrany zestaw tarcz firmy SCC Fahrzeugtechnik aby uzyskać fantastyczny rezultat!
Dystanse montuje się pomiędzy kołem a piastą, co zwiększa rozstaw kół wysuwając je na zewnątrz pojazdu. Stosowanie dystansów może przynieść wiele korzyści, jednak warto zdawać sobie sprawę z pewnych aspektów, które mogą wpłynąć na zachowanie pojazdu. Dlatego poniżej zwracamy uwagę na kluczowe aspekty dot. dystansów kół.
- Czym są dystanse, inaczej tarcze dystansujące kół - w uproszczeniu są to specjalne podkładki, które montuje się pomiędzy kołem a piastą. Głównym celem jest zwiększenie rozstawu kół przez ich wysunięcie na zewnątrz osi środka szerokości pojazdu. Dystanse są dostępne w różnych grubościach / szerokościach, *PCD i *OC, co pozwala na ich indywidualne dopasowanie zarówno do piasty pojazdu jak i do posiadanych felg.
- Na co wpływa instalacja dystansów - dystanse zwiększają rozstaw kół, co może poprawić stabilność prowadzenia pojazdu, zwłaszcza podczas pokonywania zakrętów. Mają też wpływ ma wygląd, zmieniając charakter auta na bardziej sportowy, agresywny bez konieczności zmiany felg.
- Zaletą zastosowania dystansów kół jest przede wszystkim poprawa stabilności pojazdu, ale także możliwość zamontowania większych lub bardziej rozbudowanych układów hamulcowych. Montaż tarcz dystansujących może mieć wpływ na geometrię pojazdu, korektę problemów z oponami czy zawieszeniem.
- Wyzwania i potencjalne problemy - dystanse mogą wpłynąć na geometrię zawieszenia, a niewłaściwie dobrany dystans może powodować drgania, wibracje lub luzy w układzie jezdnym. Montaż dystansów może też skrócić żywotność łożysk kół, dlatego warto skonsultować się z ekspertem przed ich zakupem i montażem.
- Montaż i konserwacja - dystanse do kół powinny być montowane zgodnie z instrukcją producenta lub przez profesjonalistę. Jeśli występują jakiekolwiek problemy z pojazdem po montażu dystansów, należy je niezwłocznie skonsultować z mechanikiem.
Nasza oferta dystansów do kół SCC Fahrzeugtechnik obejmuje trzy systemy, które są dostępne w wersji niepowlekanej oraz anodowanej - na kolor srebrny lub czarny.
System 1 - System przelotowy bez centrowania na feldze, zwykle o grubości od 3 do 10 mm. Zestaw na oś składa się z dwóch tracz, nie obejmuje śrub. W przypadku cienkich tarcz pozostała długość elementu osiującego piasty pojazdu zwykle wystarcza do wycentrowania felgi. Oryginalne śruby czy nakrętki mocujące można z reguły stosować do grubości tarczy 3 mm. W przypadku grubości powyżej 3 mm wymagane są dłuższe śruby do kół, które należy zamawiać oddzielnie.
StylAuto posiada pełną ofertę elementów mocujących niezbędną do prawidłowego zamontowania każdego koła.
System 2 - Tarcza jest centrowana na pojeździe, a koło na tarczy tj. w tym systemie tarcza posiada obustronne centrowanie. Zestaw na oś składa się z dwóch tracz, nie obejmuje śrub. Najbardziej popularny system zwykle o grubości od 10 do 20 mm, wymagane są nowe elementy mocujące koła - dłuższe o grubość tarczy, które należy zamawiać oddzielnie. Proszę zwrócić uwagę na konstrukcję oryginalnych śrub (kołnierz stożkowy lub sferyczny i długość gwintu/trzpienia). StylAuto posiada pełną ofertę elementów mocujących niezbędną do prawidłowego zamontowania każdego koła.
Dzięki centrowaniu po obu stronach system 2 zapewnia optymalne prowadzenie i zapobiega niepożądanym drganiom kierownicy.
Ten typ systemu 2 został specjalnie opracowany dla Mercedes Benz i innych pojazdów wyposażonych zaślepkę smaru łożyska piasty. Oryginalną zaślepkę zastępuje zaślepka zintegrowana z tarczą.
Ten typ systemu 2 został specjalnie opracowany dla Porsche, Audi RS i BMW M, dostępny od grubości 3mm, z różną liczbą kołków centrujących w zależności od modelu.
System 3 - Konstrukcja posiada obustronne osiowanie, a tarcza tego systemu jest na stałe przykręcana do piasty pojazdu (za pomocą elementów zawartych w zestawie), a do niej przykręcana jest obręcz. Dzięki podwójnemu centrowaniu system ten zapewnia optymalną obsługę koła i zapobiega niepożądanym wibracjom. W przypadku grubości mniejszej niż 30 mm - felgi, na powierzchni styku, muszą mieć wgłębienia pod śruby (w przypadku felg seryjnych zwykle występują). W tym systemie zastosowano specjalny, bardzo wytrzymały stop aluminiowo-magnezowy, osiągający wytrzymałość na rozciąganie 520 Nm (poziom jak dla stali narzędziowej). Nie ma potrzeby wymiany szpilek piast – w większości przypadków montaż „plug and play”.
Zestaw na oś składa się z dwóch tracz i obejmuje niezbędne elementy mocujące.
Typ systemu 3 z podwójnym centrowaniem i szpilkami - pod nakrętki, wysokowytrzymały stop aluminiowo-magnezowy EN-AW 7075, montaż „Plug and Play” z użyciem oryginalnych nakrętek kół.
Typ systemu 3 z obustronnym centrowaniem i gwintami pod śruby (z wysokowytrzymałego stopu aluminiowo-magnezowego EN-AW 7075) lub ze wzmocnionymi wkładkami gwintu Helicoil, czy też stalowymi tulejami gwintowanymi. Montaż „Plug and Play” z użyciem oryginalnych śrub kół (krótsze śruby do kół mogą być potrzebne do zamocowania kół tylko wtedy, gdy grubość tarczy jest mniejsza niż 25 mm)
Typ systemu 3 z obustronnym centrowaniem i gwintami ze zintegrowaną zaślepką dla Mercedes Benz, (wysokowytrzymały stop aluminiowo-magnezowy EN-AW 7075), montaż „Plug and Play” z użyciem oryginalnych śrub koła (krótsze śruby do kół mogą być potrzebne do zamocowania kół tylko wtedy, gdy grubość tarczy jest mniejsza niż 25 mm)
Adaptery - specjalny, szczególny wariant systemu 3 są tzw. tarcze adaptacyjne, z których pomocą możemy w bezpieczny sposób zamontować obręcz różniącą się parametrami średnicy centrowania OC lub / i PCD w stosunku do piasty auta (np. felgę od Porsche możemy założyć do VW)!
Adaptacja centrowania „OC” z obustronnym centrowaniem, od grubości 3 mm, można regulować centrowanie między pojazdem a felgą (kołem).
Adaptacja rozstawu śrub, centrowania „OC” i gwintu - liczba otworów montażowych po stronie pojazdu i felgi musi pozostać taka sama, np. 5 do 5 otworów. „Plug and Play”. Zdjęcie „A” dla nakrętek, zdjęcie „B” dla śrub.
Adaptacja centrowania „OC” i liczby otworów (z podwójnym centrowaniem) - można zmienić liczbę otworów i centrowanie, jeśli pojazd ma połączenie śrubowe koła, ale obwód otworów musi pozostać taki sam (np. 100/4 * 100/5), zmienia się tylko liczba otworów
Adaptacja centrowania OC i PCD (średnice koła otworów i liczbę otworów). W takim przypadku rozstaw śrub od strony pojazdu musi być co najmniej o 30 mm mniejszy niż od strony koła (np. 100/4 * 130/5), a pojazd musi mieć połączenie śrubowe koła.
System dwutarczowy X- dla dużej liczby możliwych adaptacji - kompleksowe adaptacje, np. 100/4 * 57,1 od strony pojazdu do 112/5 * 66,6 od strony felgi
system adapterów X charakteryzuje się dużą różnorodnością i jest używany, gdy z przyczyn technicznych nie można odtworzyć żądanej adaptacji z naszymi innymi systemami adapterów. Składa się z dwóch oddzielnych dysków adaptera. Pierwsza tarcza (A) tego systemu jest przykręcona bezpośrednio do pojazdu (PCD odpowiada danym seryjnym Twojego pojazdu. Druga tarcza (B) jest następnie montowana na tarczy (A) za pomocą koła łączącego i służy do mocowania nowej felgi za pomocą śrub (system 4X) lub nakrętek (system 3X). Dzięki temu systemowi zwiększa się liczba technicznie możliwych adaptacji w porównaniu innymi, a także możemy odwzorować bardziej złożone adaptacje, np. rozstaw śrub i liczbę otworów za pomocą naszego systemu X: Przykładowy pojazd: 100/4 * 57,1 (VW Golf II) obręcz: 112/5*66,6 (Mercedes Benz).
Maksymalne dopuszczalne obciążenie na koło wynosi 510 kg. Należy pamiętać, że zmniejszenie liczby otworów, np. pojazd z 5 otworami i felga z 4 otworami, jest niedozwolone! Minimalne grubości dla systemu adapterów X wynoszą zwykle co najmniej 30 mm, w zależności od wersji.
Do felg stalowych - uniwersalna tarcza ze stali nierdzewnej
Może być łączona ze wszystkimi systemami SCC Fahrzeugtechnik, ale musi być dokładnie dopasowana do istniejących aluminiowych dystansów do kół, ponieważ kryteria techniczne, takie jak średnica, otwór na piastę i fazowanie, muszą być spójne.
Dystanse firmy SCC Fahrzeugtechnik możemy stosować do wszystkich kół wyposażenia fabrycznego (dla felg ze stopów lekkich, jak i felg stalowych - w tym wypadku zastosowanie tarcz jest możliwe tylko wtedy, gdy felgi stalowe mają płaską powierzchnię przylegania do piasty koła tzw. powierzchnię nośną) oraz dla felg z rynku wtórnego. Aby idealnie dopasować estetykę do felg oferta SCC obejmuje tarcze w kolorze srebrnym i czarnym! Zapoznanie się z poniższą treścią ułatwi Ci wyszukanie odpowiedniego produktu po parametrach wchodząc w FILTRY lub bezpośrednio do auta z użyciem naszego autorskiego narzędzia doboru do samochodu konfigurator dystansów SCC .
Dystanse do kół mogą wpływać na stabilność, bezpieczeństwo i wydajność pojazdu. Dlatego ważne jest przestrzeganie odpowiednich zasad doboru, aby uniknąć potencjalnych problemów. Poniżej przedstawiamy kluczowe zasady, które warto wziąć pod uwagę przy wyborze dystansów do kół.
Zasadniczo montaż tarcz dystansujących to zmiana polegająca na zmniejszeniu parametru *ET w feldze! Najbardziej wymagający rynek niemiecki dopuszcza montaż podkładek dystansujących do 2% wartości fabrycznego rozstawu kół – wówczas nie wymaga to konieczności dodatkowej kontroli technicznej danego pojazdu. Limit 2% jest obliczany na podstawie przelicznika (mierzona w pojeździe ze standardowymi oponami, od środka szerokości opony do środka przeciwległej opony - dla większości samochodów przyjmuje się szerokość 1500 mm) co oznacza średnio dopuszczalne poszerzenie o 15 mm na stronę tj. 30 mm na oś, bez wpływu na obniżenie wytrzymałości elementów nośnych samochodu.
*ET decyduje o odsadzeniu koła od płaszczyzny przylegania piasty pojazdu. Zmniejszając ET felgi zwiększamy rozstaw kół na osi pojazdu np. zestaw zawierający parę dystansów o grubości 10mm na koło zwiększa rozstaw kół o 20 mm.
- Dobór odpowiedniej grubości / szerokości dystansów:
- Grubość tarczy dystansującej powinna być odpowiednio dostosowana do możliwości pojazdu. Warto pamiętać, że zbyt cienkie dystanse mogą nie spełnić Twoich oczekiwań. Mogą też spowodować brak osiowania koła na piaście pojazdu, podczas gdy zbyt grube mogą wpłynąć negatywnie na geometrię zawieszenia, czy powodować ocieranie opony o elementy wewnętrzne nadkola.
- Należy także uwzględnić systemy dystansów. Cienkie dystanse (w naszej ofercie „SYSTEM 1”) nie posiadają osiowania od strony felgi (wyklucza to ich konstrukcja), a zatem felga musi korzystać z krótszego tj. mniej wystającego (o grubość tarczy) oryginalnego elementu osiującego piasty auta. Dodatkowo montaż takich tarcz zwykle wymusza wymianę śrub, a w przypadku nakrętek - szpilek piast na dłuższe.
- Zgodność z wymogami producenta:
- Przed montażem dystansów do kół warto sprawdzić wytyczne producenta pojazdu, ponieważ niektórzy określają ich maksymalne, dopuszczalne parametry lub nawet zabraniają ich użycia.
- Dostosowanie do geometrii pojazdu:
- Montaż dystansów może wpłynąć na geometrię zawieszenia i układ kierowniczy. W związku z tym ważne jest, aby zapoznać się z informacjami dotyczącymi geometrii pojazdu i upewnić się, że wybrane dystanse nie naruszą tych parametrów.
- Wybór odpowiedniego materiału:
- Dystanse do kół są wykonane zwykle ze stopów aluminium lub stali nierdzewnej. Wybór zależy od indywidualnych preferencji i warunków eksploatacyjnych pojazdu.
- Warto zwrócić uwagę na jakość wykonania i trwałość materiału, aby zapewnić długotrwałą, bezpieczną i bezproblemową eksploatację dystansów
- Konsultacja z ekspertem:
- Jeśli nie masz pewności co do doboru dystansów do kół, warto skonsultować się z doświadczonym mechanikiem lub specjalistą, który może pomóc w doborze odpowiednich dystansów, uwzględniając parametry pojazdu i oczekiwań kierowcy.
Jeśli jednak realizujesz samodzielnie pewne czynności eksploatacyjne przy swoim aucie, montaż tarcz dystansujących firmy SCC Fahrzeugtechnik nie będzie stanowił problemu. Przed przystąpieniem do zakupu i montażu tarcz warto obejrzeć krótkie filmiki, które znajdziesz na dole strony w zakładce „Co warto wiedzieć”, gdzie pokazujemy instalację, każdego z trzech oferowanych systemów.
Podsumowanie: Dobór odpowiednich dystansów do kół jest kluczowym elementem, który wpłynie na stabilność, bezpieczeństwo i osiągi pojazdu. Należy przestrzegać powyższych zasad, aby uniknąć potencjalnych problemów związanych z montażem dystansów. Pamiętaj, że jeśli nie jesteś pewien, jakie dystanse wybrać, warto zasięgnąć porady specjalisty, aby upewnić się, że wybrane akcesorium będzie odpowiednie dla Twojego pojazdu.
Zapraszamy też do kontaktu bezpośredniego (mail: kontakt@stylauto.pl lub tel: 71 338 49 99 w dni powszednie w godz. 8:00-16:00) i przekazanie szczegółów dotyczących samochodu oraz preferowanego rozwiązania tarcz dystansujących, co pozwoli nam dobrać odpowiedni produkt z naszej oferty.
Parametr PCD – średnica okręgu opisana na osi otworów śrub mocujących koło z liczbą otworów np. „4x100” - 4 otwory rozmieszczone są na średnicy 100 mm. Parametr piasty koła samochodu, do którego dobieramy tarcze dystansujące.
OC otwór centralny - otwór piasty jest środkowym otworem obręczy, za pomocą którego koło jest zamontowane i centrowane na piaście koła pojazdu. Parametr piasty koła samochodu, do którego dobieramy tarcze dystansujące.
Grubość tarczy dystansującej – parametr zmniejszający ET tj. decyduje o odsadzeniu koła od płaszczyzny przylegania piasty pojazdu. Zmniejszając ET felgi zwiększamy rozstaw kół na osi np. dystans o szerokości 10mm na koło zwiększamy rozstaw kół na osi o 20 mm.
Prosimy o dane szczegółowe auta lub nr VIN dla weryfikacji poprawności doboru produktu do auta.
DYSTANSE 5x100+112 fi 57.1 mm grub. 5 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Audi, Bentley, Chrysler, Cupra, Ford, Lamborghini, MG, McLaren, Seat, Skoda, VW
Indeks katalogowy: 10205E / Indeks handlowy: T5100/112.571.05.1 S
DYSTANSE 5x100+112 fi 57.1 mm grub. 5 mm (2 szt.)
DYSTANSE 5x100, 5x112 Audi, Bentley, Chrysler, Cupra, Ford, Lamborghini, Seat, Skoda, VW
Indeks katalogowy: 10205W / Indeks handlowy: T5100/112.571.05.1 S
DYSTANSE ADAPTACYJNE 5x112+100 fi 57.1->66.6 mm grub. 10 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Audi, Bentley, Chrysler, Cupra, Ford, Lamborghini, MG, McLaren, Seat, Skoda, VW
Indeks katalogowy: 22158 / Indeks handlowy: T5100/112.571-666.10
DYSTANSE ADAPTACYJNE 5x120 fi 74.1->72.6 mm grub. 10 mm (2 szt.)
DYSTANSE do BMW, BMW M
Indeks katalogowy: 22151 / Indeks handlowy: T5120.741-726.10.2
DYSTANSE ADAPTACYJNE 5x112->130 fi 57.1->71.6 mm grub. 21 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Audi, Bentley, Cupra, Ford, Lamborghini, MG, McLaren, Seat, Skoda, VW
Indeks katalogowy: 11415S4 / Indeks handlowy: T5112-130.571-716.21
DYSTANSE 5x100 fi 57.1 mm grub. 25 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Audi, Chrysler, Seat, Skoda, VW
Indeks katalogowy: SP40B / Indeks handlowy: T5100.571.25.2 B
DYSTANSE 5x98+108 fi 58.1 mm grub. 5 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Alfa Romeo, Citroen, Fiat, Lancia, Opel, Peugeot
Indeks katalogowy: SP5(5X98-108) / Indeks handlowy: T598/108.581.05.1 B
DYSTANSE ADAPTACYJNE 5x130->112 fi 71.6->66.6 mm grub. 20 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche, VW
Indeks katalogowy: 24596S55H / Indeks handlowy: T5130-112.716-666.20
DYSTANSE 5x120 fi 74.1 mm grub. 25 mm (2 szt.)
DYSTANSE 5X120 do BMW, BMW M
Indeks katalogowy: 13287HS / Indeks handlowy: T5120.741.25.3 S
DYSTANSE 5x127 fi 71.5 mm grub. 30 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Dodge, Jeep
Indeks katalogowy: 14321S / Indeks handlowy: T5127.715.30.3 S
DYSTANSE 5x120 fi 72.6 mm grub. 30 mm (2 szt.)
DYSTANSE do BMW, Land Rover
Indeks katalogowy: 14516S / Indeks handlowy: T5120.726.30.3 S
DYSTANSE 5x120 fi 72.6 mm grub. 15 mm (2 szt.)
DYSTANSE do BMW, Land Rover
Indeks katalogowy: 14645S / Indeks handlowy: T5120.726.15.3 S
DYSTANSE 5x120 fi 72.6 mm grub. 20 mm (2 szt.)
DYSTANSE do BMW, Land Rover
Indeks katalogowy: 14514S / Indeks handlowy: T5120.726.20.3 S
DYSTANSE 5x112 fi 66.6 mm grub. 25 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Audi, Infiniti, Lamborghini, Mercedes, Mercedes AMG, Porsche, Rolls Royce, VW
Indeks katalogowy: 13201S / Indeks handlowy: T5112.666.25.3 S
DYSTANSE 6x114.3 fi 66.1 mm grub. 25 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Mercedes, Nissan, Renault
Indeks katalogowy: 14638S / Indeks handlowy: T6114.661.25.3 S
DYSTANSE 5x130 fi 71.6 mm grub. 30 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche, VW
Indeks katalogowy: 13014S / Indeks handlowy: T5130.716.30.3 S
DYSTANSE 5x112 fi 66.6 mm grub. 30 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Audi, Infiniti, Lamborghini, Mercedes, Mercedes AMG, Porsche, Rolls Royce, VW
Indeks katalogowy: 13202S / Indeks handlowy: T5112.666.30.3 S
DYSTANSE 5x120 fi 72.6 mm grub. 25 mm (2 szt.)
DYSTANSE do BMW, BMW M, Bentley, Honda, Land Rover, Mini, Rolls Royce
Indeks katalogowy: 12127 / Indeks handlowy: T5120.725.25.2 S
DYSTANSE 5x108+112 fi 63.4 mm grub. 5 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Ford, Jaguar, Land Rover, Polestar, Smart, Volvo
Indeks katalogowy: 10208 / Indeks handlowy: T5108/112.634.05.1 S
DYSTANSE 5x108+110 fi 65.1 mm grub. 5 mm (2 szt.)
DYSTANSE do Alfa Romeo, Citroen, Dodge, E.GO, Fiat, Jeep, Lotus, Maserati, Opel, Peugeot, Saab, Toyota, Volvo
Indeks katalogowy: 10218 / Indeks handlowy: T5108/110.651.05.1 S