Tuleje centrujące 60.1-54.1 25mm (4 szt)

ZESTAW CENTRUJĄCY KOŁA Citroen, Daihatsu, Fiat, Hyundai, Kia, Lexus, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Opel, Peugeot, Subaru, Suzuki, Toyota

Indeks katalogowy: CS60154125V2S / Indeks handlowy: A60.1-54.1

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja do 7 dni
  • Koszt dostawy: od 20,00 zł (Kurier DPD przedpłata)
  • MARKA:
  • Średnica wew. tulei „A” [mm]:
  • Średnica zew. tulei „B” [mm]:
  • Wysokość całkowita „D” [mm]:
  • NUMER STYLAUTO:
    • A60.1-54.1
  • NUMER MARKI:
    • CS60154125V2S
199,00 zł brutto / szt.

korzysci1

Produkt zakupiony do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia!

korzysci2

Oferujemy osprzęt wyprodukowany na terenie Unii Europejskiej

korzysci3

Tylko oryginalne części wysokiej jakości

korzysci4

Masz 24 miesiące gwarancji na każdy produkt

korzysci5

Precyzja wykonania i powtarzalność każdego produktu od liderów branży światowego rynku poparta najwyższymi certyfikatami uznania

korzysci6

Bezpłatna dostawa przy zamówieniu powyżej 150 zł

Cechy

Informacje dodatkowe
Zastosowanie:
  • Citroen: C1
    Daihatsu: Charade,Copen,Cuore,Materia,Sirion,Trevis
    Fiat: 124 Spider,124 Spider Abarth
    Hyundai: Accent,Atos,Bayon,Getz,i10,i20
    Kia: Picanto,Rio,Stonic
    Lexus: CT
    Mazda: 2,2 Hybrid,MX-5
    Mitsubishi: i-MiEV
    Nissan: Pixo
    Opel: Agila
    Peugeot: 107,108
    Subaru: Justy,Trezia
    Suzuki: Alto,Baleno II,Celerio,Ignis,Liana,Splash,Swift,Wagon R+
    Toyota: Avensis,Aygo,Celica,Corolla,MR2,Prius,Urban Cruiser,Yaris,Yaris Verso,iQ
Informacje uzupełniające:
  • Tuleje centrujące stanowią ekskluzywną alternatywę dla konwencjonalnych plastikowych pierścieni centrujących.
    Plastikowe pierścienie centrujące nieznanych marek kojarzone są z dużymi tolerancjami, co może prowadzić do drgań kierownicy.
    Przyczyną braku właściwego centrowania koła mogą być także zbyt duże skosy na pierścieniu centrującym i / lub zbyt mała wysokość kołnierza centrującego piasty koła pojazdu.
    Tuleje centrujące to także rozwiązanie w przypadkach, gdy producenci kół już nie istnieją, w związku z czym pierścienie centrujące nie są już dostępne.
    Wszystkie te problemy można rozwiązać za pomocą nowo opracowanych przez niemiecką firmę SCC tulei centrujących.
    Jeśli nie można zamontować dodatkowych dystansów z prowadzeniem, a średnice kołnierza centrującego w pojeździe jest inna niż w feldze, to najlepszym rozwiązaniem jest zastosowanie tulei centrujących SCC.

Opis

Do zastosowania w samochodach o średnicy osiowania piasty koła 54,1 mm i felg z otworami centralnymi o średnicy 60,1 mm!

Tuleje centrujące wykonane są z wysokiej jakości aluminium i są montowane bezpośrednio na pojeździe – pasowanie na wcisk, nie mają luzu po stronie pojazdu.

Zestaw wyposażony jest w odpowiednie narzędzia do łatwego ich demontażu.

Zalety zestawu tulei centrujących koła
- Dokładne centrowanie
- Bardzo wysoka dokładność wymiarowa
- Wysoka jakość stopu aluminium
- Przedłużenie kołnierza centrującego
- Redukcja drgań kierownicy
- Zawiera narzędzie do demontażu z piasty koła

Aluminiowe tuleje centrujące służą zarówno do dopasowania średnicy piasty, jak i do przedłużenia elementu centrującego piasty koła.

Zestaw zawiera:
4x tuleje centrujące
2x ściągacze

Tuleje centrujące dostępne są w różnych średnicach wewnętrznych i zewnętrznych oraz wysokościach.

Zapytaj o produkt

Koszty dostawy

Paczkomaty INPOST : od 0,00 zł
Kurier DPD pobranie : od 25,00 zł
Kurier DPD przedpłata : od 20,00 zł
Odbiór w sklepie przedpłata : od 0,00 zł
Odbiór w sklepie - płatność przy odbiorze : od 0,00 zł