PowerControlX ChipTuning MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Pritsche/Fahrgestell (B907, B910) 01/2018-
DTE-Systems Zwiększ moc i osiągi: +31KM +66Nm poprawa przyspieszenia i reakcji silnika MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Pritsche/Fahrgestell (B907, B910) 01/2018- 414 CDI (910.141, 910.143, 910.040), 143PS/105kW
Indeks katalogowy: PC+A101.506 / Indeks handlowy: PC+A101.506
- Dostępność: Dostępne
- Czas dostawy: Realizacja do 10 dni
- Koszt dostawy: od 0,00 zł (Kurier DPD przedpłata)
- MARKA:
- NUMER STYLAUTO:
- PC+A101.506
- Moc fabryczna [KM]:
- 143
- Całkowita moc [KM]:
- 174
- Przyrost mocy [KM]:
- 31
- Przyrost momentu obrotowego [Nm]:
- 66
- NUMER MARKI:
- PC+A101.506
Produkt zakupiony do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia!
Oferujemy osprzęt wyprodukowany na terenie Unii Europejskiej
Tylko oryginalne części wysokiej jakości
Masz 24 miesiące gwarancji na każdy produkt
Precyzja wykonania i powtarzalność każdego produktu od liderów branży światowego rynku poparta najwyższymi certyfikatami uznania
Bezpłatna dostawa przy zamówieniu powyżej 150 zł
Cechy
Informacje uzupełniające: |
|
Informacje uzupełniające cd.: |
|
Informacje uzupełniające cd..: |
|
Informacje uzupełniające cd...: |
|
Informacje techniczne: |
|
Kod EAN: |
|
Opis
PowerControl X świat profesjonalnego tuningu (made in Germany). Wzrost wydajności do +30%
Najnowocześniejsza technologia multi-map 4.0 DTE Systems - dzięki wielowymiarowej mapie sygnały w czasie rzeczywistym są dostarczane aż do dziewięciu kanałów sterujących. PowerControl precyzyjnie zrządza parametrami (np.Common Rail, ciśnienie doładowania, turbosprężarki, w kolektorze dolotowym, masa powietrza, temperatura) w najbardziej zaawansowanych technologicznie silnikach. PowerControl X działa około 4x szybciej i 5x dokładniej niż jego poprzednicy.
3 programy jazdy do wyboru i aż 7 poziomów mocy - możesz wybierać między trzema różnymi, w pełni konfigurowalnymi programami jazdy: Sport, Dynamic, Eco
- Sport - W trybie sportowym parametry silnika są dostrojone pod kątem maksymalnych osiągów. Pojazd reaguje bardziej bezpośrednio, zapewniając maksymalne wrażenia z jazdy.
- Dynamic - Tryb dynamiczny to prawdziwie wszechstronny i dobrze wyważony tryb na długie trasy. Pojazd reaguje bardziej dynamicznie, zapewniając większą zwinność w każdym zakresie prędkości.
- Eco – Ten tryb wspiera zoptymalizowany styl jazdy pod kątem zużycia paliwa, co pozwala zaoszczędzić do 15% paliwa. Wykorzystując tryb Eco inwestycja szybko się zwraca.
Sterowanie przez aplikację z funkcją timera
* Aktywacja i dezaktywacja tunera za pomocą smartfona
* Zmiana programu Sport, Dynamic, Eco
* Timer rozgrzewki za pomocą którego programujesz czas aktywacji tuningu
* Po wyborze programu wydajności system działa również bez połączenia ze smartfonem
Wskaźniki parametrów sportowych na Twoim smartfonie
* Turbodoładowanie (ciśnienie w kolektorze dolotowym oraz prędkości obrotowa)
* Akcelerometr pokazujący przyspieszenie poprzeczne i wzdłużne
* Wyświetlanie aktualnego programu jazdy oraz zmiana opcji
Łatwa instalacja - PowerControl + można zainstalować w zaledwie kilku prostych krokach. W każdej chwili możliwy jest również powrót do seryjnej wersji pojazdu.
Przeprogramowanie przy zmianie pojazdu - w razie potrzeby i zmiany pojazdu z analogicznym silnikiem urządzenie można przenieść a koszt dwukrotnego przeprogramowanie wynosi 0 PLN!
TÜV – dodatkowa moc przetestowana i certyfikowana!
Certyfikat części TÜV dla określonego modelu auta jest dostępny dla ponad 4000 modeli i typów pojazdów. Oznacza to, że wymaganą akceptację zmiany w Niemczech i Austrii można przeprowadzić w uproszczonej procedurze przez TÜV, DEKRA lub eksperta KÜS w kilka minut.
Pomiary na hamowni MAHA wg. certyfikowanych metod pomiarowych dla osiągów konkretnych, dedykowanych pojazdów.
Dane dot. wydajności są określane na podstawie pomiaru różnicowego zgodnego z Vd TÜV, między pomiarem standardowej wydajności pojazdu a osiągami dostrojonymi i wskazują maksymalną dodatkową wydajność. DTE Systems nie uwzględnia poślizgu, który prowadziłby do błędnej, zawyżanej do 15% wartości wydajności. Odchylenia w górę i w dół są możliwe ze względu na tolerancje seryjne pojazdów oraz w zależności od jakości paliwa. W przypadku silników benzynowych zalecamy stosowanie paliw wysokiej jakości, co najmniej 98-oktanowych.
Bezpieczna modyfikacja polega na dostrojeniu z wykorzystaniem możliwego potencjału w ramach dopuszczalnych tolerancji. Naszym celem nie są maksymalne osiągi a optymalna poprawa sprawności z zachowaniem ochrony napędu przed zużyciem!
Zapytaj o produkt
Koszty dostawy
Paczkomaty INPOST : | od 0,00 zł |
Kurier DPD przedpłata : | od 0,00 zł |
Odbiór w sklepie przedpłata : | od 0,00 zł |