Pierścień centrujący

PIERŚCIENIE Alfa Romeo, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Citroen, Dodge, Ferrari, Fiat, Ford, Hyundai, Jeep, Kia, Lancia, Maserati, Mazda, Mitsubishi, Opel, Peugeot, Saab, Smart, Toyota, Volvo

Indeks katalogowy: AP76671

  • Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja do 2 dni
  • Koszt dostawy: od 15,00 zł (Paczkomaty INPOST)
  • MARKA:
  • Średnica wew. pierścienia „A” [mm]:
  • Średnica zew. pierścienia „B” [mm]:
  • Wysokość całkowita „D” [mm]:
    • 8
  • NUMER MARKI:
    • PP760-671
6,90 zł brutto / szt.
Do przechowalni

Cechy

Informacje dodatkowe
Zastosowanie:
  • Alfa Romeo: 8C Competizione
    Cadillac: CT6,CTS
    Chevrolet: Camaro,Corvette,Malibu
    Chrysler: Sebring
    Citroen: C-Crosser,C4 Aircross
    Dodge: Avenger,Caliber
    Ferrari: 360,458, Spider,488, Spider,599 GTB Fiorano,812 Superfast,California,F 612 Scaglietti,F12,F430,F8 Tributo,FF,GTC4 Lusso,Portofino,Roma,Testarossa
    Fiat: Fullback
    Ford: Escape/Maverick
    Hyundai: Coupe,Elantra,Genesis,Genesis Coupe,Grand Santa Fe,Grandeur,Ioniq,Ioniq 5,Kona,Matrix,Nexo,Santa Fe,Sonata,Tiburon,Trajet,Tucson,Veloster,Venue,XG*25, *30, *350,i20,i30,i40,ix20,ix35,ix55 / Veracruz
    Jeep: Compass,Patriot
    Kia: Carens,Carnival,Ceed GT,Ceed, Pro Ceed,Cerato,E-Niro,E-Soul,EV6,Forte,Joice,Magentis, Optima,Niro,Opirus,Optima,Sorento,Soul,Sportage,Stinger,Venga,XCeed
    Lancia: Flavia
    Maserati: Ghibli,GranCabrio,GranTurismo,Levante,Quattroporte
    Mazda: 3,5,6,CX-3,CX-30,CX-5,CX-7,CX-9,MPV,MX-30,MX-5,Premacy,RX-8,Tribute
    Mitsubishi: 3000 GT,ASX,Colt,Eclipse,Eclipse Cross,Galant,Grandis,L200,Lancer,Lancer Evo IV-VI,Lancer Evo IX,Lancer Evo VII-VIII,Lancer Evo X,Outlander,Pajero
    Opel: Insignia,Insignia Country Tourer,Insignia GSI,Insignia OPC
    Peugeot: 4007,4008
    Saab: 9.5
    Smart: Forfour
    Toyota: Hiace
    Volvo: S40, V40,XC90
Zastosowanie cd.:
  • MAK, TSW, TSR
Kod EAN:
  • 5901854796420

Opis

Pierścienie centrujące z średnicą "A" 67,1mm, średnica zewnętrzna: 76,1mm producenta VT-PRO.

Pierścień centrujący zapewnia współosiowość koła i piasty.Plastikowe pierścienie centrujące nie rdzewieją. Producent zadbał o duży wybór kolorystyczny. Łatwo je odróżnić od innych części dzięki żywym barwom. Aluminiowe wersje rekomendujemy klientom ze względu na jednorodną strukturę względem budulca felgi. Pierścień powinien być pasowany i montuje się go wbijając gniazdo felgi.

Zapytaj o produkt

Koszty dostawy

Paczkomaty INPOST : od 15,00 zł
Odbiór w sklepie : od 0,00 zł
Kurier DPD przedpłata : od 20,00 zł
Kurier DPD pobranie : od 25,00 zł