Pierścień centrujący

PIERŚCIENIE Audi, Bentley, Chrysler, Cupra, Ford, Lamborghini, Seat, Skoda, Smart, VW

Indeks katalogowy: AP640571

  • Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja do 2 dni
  • Koszt dostawy: od 15,00 zł (Paczkomaty INPOST)
  • MARKA:
  • Średnica wew. pierścienia „A” [mm]:
  • Średnica zew. pierścienia „B” [mm]:
  • Kołnierz pierścienia wys. „C” [mm]:
    • 4,5
  • Wysokość całkowita „D” [mm]:
    • 13,7
  • NUMER MARKI:
    • PP640-571
6,90 zł brutto / szt.
Do przechowalni

Cechy

Informacje dodatkowe
Zastosowanie:
  • Audi: A1,A1 Citycarver,A1 Sportback,A2,A3,A3 Sportback,A4,A6,A6 Allroad,A8,Q2,Q3,Q3 RS,Q3 RS Sportback,Q3 Sportback,Q4 e-tron,R8,RS3,RS3 Sportback,RS4,RS6,S1,S3,S3 Sportback,S4,S6,S8,SQ2,TT,TTRS,TTS
    Bentley: Continental Flying Spur,Continental GT,Continental GTC
    Chrysler: PT Cruiser,Sebring
    Cupra: Ateca,Born,Leon
    Ford: Galaxy
    Lamborghini: Aventador,Gallardo,Huracan
    Seat: Alhambra,Altea,Arona,Arosa,Ateca,Cordoba,Exeo,Formentor Cupra,Ibiza,Ibiza Cupra,Inca,Leon,Leon Cupra,Mii,Tarraco,Toledo
    Skoda: Citigo,Citigo-E,Enyaq,Fabia,Fabia RS,Kamiq,Karoq,Kodiaq,Octavia,Octavia RS,Rapid,Roomster,Scala,Superb,Yeti
    Smart: Fortwo,Roadster
    VW: Arteon,Beetle,Bora,CC,Caddy,Corrado,Eos,Fox,Golf I,Golf II,Golf III,Golf IV,Golf IV R32,Golf V R32,Golf V, Golf V Plus,Golf VI,Golf VI R,Golf VII,Golf VII GTI,Golf VII R,Golf VII Sportsvan,Golf VIII,Golf VIII R,Golf VIII Variant,ID.3,ID.4,ID.5,Jetta,Lupo,New Beetle,Passat,Passat Alltrack,Passat CC,Passat R36,Phaeton,Polo III,Polo IV,Polo IV Crosspolo,Polo V,Polo VI,Scirocco,Scirocco R,Sharan,T-Cross,T-Roc,T4 Bus,Taigo,Tiguan,Touran, Touran Cross,Up,Vento
Zastosowanie cd.:
  • SMOOR PERFORMANCE, RH ALURAD, ICW, ASA, BORBET
Kod EAN:
  • 5901854795096

Opis

Pierścień centrujący - średnica 57,1mm, z średnicą zewnętrzną 64mm producenta VT-PRO.

Pierścień centrujący decyduje o współosiowości koła i piasty.Plastikowe pierścienie nie korodują. Łatwo je odróżnić od innych części dzięki żywym barwom. Aluminiowe pierścienie polecamy klientom ze względu na ten sam budulec względem budulca felgi. Konstrukcja pierścienia centrującego powinna być zgodna z budową otworu w feldze samochodu.

Zapytaj o produkt

Koszty dostawy

Paczkomaty INPOST : od 15,00 zł
Odbiór w sklepie : od 0,00 zł
Kurier DPD przedpłata : od 20,00 zł
Kurier DPD pobranie : od 25,00 zł