Pierścień centrujący

PIERŚCIENIE Alfa Romeo, Citroen, Dodge, E.GO, Fiat, Ford, Jeep, Lotus, Opel, Peugeot, Saab, Toyota, VW, Volvo

Indeks katalogowy: AP666651

  • Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja do 2 dni
  • Koszt dostawy: od 15,00 zł (Paczkomaty INPOST)
  • MARKA:
  • Średnica wew. pierścienia „A” [mm]:
  • Średnica zew. pierścienia „B” [mm]:
  • Kołnierz pierścienia wys. „C” [mm]:
    • 2,5
  • Wysokość całkowita „D” [mm]:
    • 13,3
  • NUMER MARKI:
    • PP666-651
6,90 zł brutto / szt.
Do przechowalni

Cechy

Informacje dodatkowe
Zastosowanie:
  • Alfa Romeo: 159,Brera, Spider,Giulia,Giulia Quadrifoglio,Giulietta,Stelvio,Stelvio Quadrifoglio
    Citroen: Berlingo,C-Elysee,C2,C3,C3 Aircross,C3 Picasso,C4,C4 Cactus,C4 Picasso,C5,C5 Aircross,C5 Crosstourer,C6,DS E-C4,DS3,DS3 Crossback,DS4,DS5,DS7 Crossback,E-Mehari,Jumpy,Spacetourer,Xsara,Xsara Picasso
    Dodge: Dart
    E.GO: Live
    Fiat: 500X,Croma,Scudo
    Ford: Transit,Transit Custom
    Jeep: Cherokee,Compass,Renegade
    Lotus: Europa
    Opel: Adam S,Astra G,Astra G OPC,Astra H,Astra L,Combo C,Combo E,Corsa C,Corsa D,Corsa D OPC,Corsa E OPC,Corsa E Turbo,Corsa F,Crossland X,GT,Grandland X,Meriva,Mokka,Omega,Signum,Vectra B,Vectra C,Vivaro,Zafira A,Zafira B,Zafira life
    Peugeot: 1007,106,2008,206,207,208,3008,306,307,308,406,407,5008,508,508 RXH,607,E-208,Expert,Partner,RCZ,Rifter,Traveller
    Saab: 9.3,9.5
    Toyota: ProAce,ProAce Verso
    VW: Amarok,Crafter,Crafter Wohnmobil,T5 Bus,T6 Bus,T7 Bus,Touareg R50
    Volvo: 240,260,850,940, 960,C70,S60,S60 R,S70, V70,S80,S90, V90,V70,XC70
Zastosowanie cd.:
  • SCHMIDT REVOLUTION, CMS, DBV, PROLINE
Kod EAN:
  • 5901854795300

Opis

Pierścienie z średnicą wewnętrzną "A" 65,1mm, z średnicą "B" 66,6mm firmy VT-PRO.

Pierścień centrujący zapewnia współosiowość koła i piasty.Plastikowe pierścienie są niedrogie, odporne na korozję. Posiadamy w ofercie możliwie duży wybór kolorystyczny. Łatwo je odróżnić od innych części dzięki żywym barwom. Pierścienie aluminiowe polecamy klientom ze względu na jednorodną strukturę względem budulca felgi. Konstrukcja pierścienia centrującego powinna być zgodna z budową otworu w docelowej obręczy.

Zapytaj o produkt

Koszty dostawy

Paczkomaty INPOST : od 15,00 zł
Odbiór w sklepie : od 0,00 zł
Kurier DPD przedpłata : od 20,00 zł
Kurier DPD pobranie : od 25,00 zł