PowerControlX ChipTuning MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Bus (B904) 01/2000-05/2006
DTE-Systems Zwiększ moc i osiągi: +21KM +55Nm poprawa przyspieszenia i reakcji silnika MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t Bus (B904) 01/2000-05/2006 416 CDI (904.662, 904.663), 156PS/115kW
Katalog-Index: PC+A058.575 / Indeks handlowy: PC+A058.575
- Verfügbarkeit: Verfügbar
- Lieferzeit: Realizacja do 10 dni
- Lieferung: ab 0,00 PLN (Kurier DPD przedpłata)
- Hersteller:
- Numer:
- PC+A058.575
- Drehmomenterhöhung [Nm]:
- 55
- Leistungssteigerung:
- 21
- Gesamtleistung [PS]:
- 177
- Werksleistung [PS]:
- 156
- STYLAUTO Numer:
- PC+A058.575
Vor 12:00 Uhr gekaufte Produkte werden noch am selben Tag versendet!
Wir bieten in der Europäischen Union hergestelltes Zubehör an
Nur hochwertige Originalteile
Auf jedes Produkt erhalten Sie 24 Monate Garantie
Präzise Verarbeitung und Wiederholbarkeit jedes einzelnen Produkts von Branchenführern auf dem Weltmarkt, unterstützt durch die höchsten Anerkennungszertifikate
Kostenlose Lieferung bei Bestellungen über 150 PLN
Features
Informacje uzupełniające: |
|
Informacje uzupełniające cd.: |
|
Informacje uzupełniające cd..: |
|
Informacje uzupełniające cd...: |
|
Technische Informationen: |
|
EAN Code: |
|
Beschreibung
PowerControl X świat profesjonalnego tuningu (made in Germany). Wzrost wydajności do +30%
Najnowocześniejsza technologia multi-map 4.0 DTE Systems - dzięki wielowymiarowej mapie sygnały w czasie rzeczywistym są dostarczane aż do dziewięciu kanałów sterujących. PowerControl precyzyjnie zrządza parametrami (np.Common Rail, ciśnienie doładowania, turbosprężarki, w kolektorze dolotowym, masa powietrza, temperatura) w najbardziej zaawansowanych technologicznie silnikach. PowerControl X działa około 4x szybciej i 5x dokładniej niż jego poprzednicy.
3 programy jazdy do wyboru i aż 7 poziomów mocy - możesz wybierać między trzema różnymi, w pełni konfigurowalnymi programami jazdy: Sport, Dynamic, Eco
- Sport - W trybie sportowym parametry silnika są dostrojone pod kątem maksymalnych osiągów. Pojazd reaguje bardziej bezpośrednio, zapewniając maksymalne wrażenia z jazdy.
- Dynamic - Tryb dynamiczny to prawdziwie wszechstronny i dobrze wyważony tryb na długie trasy. Pojazd reaguje bardziej dynamicznie, zapewniając większą zwinność w każdym zakresie prędkości.
- Eco – Ten tryb wspiera zoptymalizowany styl jazdy pod kątem zużycia paliwa, co pozwala zaoszczędzić do 15% paliwa. Wykorzystując tryb Eco inwestycja szybko się zwraca.
Sterowanie przez aplikację z funkcją timera
* Aktywacja i dezaktywacja tunera za pomocą smartfona
* Zmiana programu Sport, Dynamic, Eco
* Timer rozgrzewki za pomocą którego programujesz czas aktywacji tuningu
* Po wyborze programu wydajności system działa również bez połączenia ze smartfonem
Wskaźniki parametrów sportowych na Twoim smartfonie
* Turbodoładowanie (ciśnienie w kolektorze dolotowym oraz prędkości obrotowa)
* Akcelerometr pokazujący przyspieszenie poprzeczne i wzdłużne
* Wyświetlanie aktualnego programu jazdy oraz zmiana opcji
Łatwa instalacja - PowerControl + można zainstalować w zaledwie kilku prostych krokach. W każdej chwili możliwy jest również powrót do seryjnej wersji pojazdu.
Przeprogramowanie przy zmianie pojazdu - w razie potrzeby i zmiany pojazdu z analogicznym silnikiem urządzenie można przenieść a koszt dwukrotnego przeprogramowanie wynosi 0 PLN!
TÜV – dodatkowa moc przetestowana i certyfikowana!
Certyfikat części TÜV dla określonego modelu auta jest dostępny dla ponad 4000 modeli i typów pojazdów. Oznacza to, że wymaganą akceptację zmiany w Niemczech i Austrii można przeprowadzić w uproszczonej procedurze przez TÜV, DEKRA lub eksperta KÜS w kilka minut.
Pomiary na hamowni MAHA wg. certyfikowanych metod pomiarowych dla osiągów konkretnych, dedykowanych pojazdów.
Dane dot. wydajności są określane na podstawie pomiaru różnicowego zgodnego z Vd TÜV, między pomiarem standardowej wydajności pojazdu a osiągami dostrojonymi i wskazują maksymalną dodatkową wydajność. DTE Systems nie uwzględnia poślizgu, który prowadziłby do błędnej, zawyżanej do 15% wartości wydajności. Odchylenia w górę i w dół są możliwe ze względu na tolerancje seryjne pojazdów oraz w zależności od jakości paliwa. W przypadku silników benzynowych zalecamy stosowanie paliw wysokiej jakości, co najmniej 98-oktanowych.
Bezpieczna modyfikacja polega na dostrojeniu z wykorzystaniem możliwego potencjału w ramach dopuszczalnych tolerancji. Naszym celem nie są maksymalne osiągi a optymalna poprawa sprawności z zachowaniem ochrony napędu przed zużyciem!
Fragen Sie nach Produkt
Versandkosten
Paczkomaty INPOST : | ab 0,00 PLN |
Kurier DPD przedpłata : | ab 0,00 PLN |
Odbiór w sklepie przedpłata : | ab 0,00 PLN |