Pierścień centrujący BBS do felg 82,00mm 71,60mm

Audi, Bentley, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Lamborghini, Lancia, Porsche, VW

Indeks katalogowy: B0923571# / Indeks handlowy: P82-71.6 BBS

  • Dostępność: Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja do 2 dni
  • Koszt dostawy: od 15,00 zł (Paczkomaty INPOST)
  • MARKA:
  • Średnica wew. pierścienia „A” [mm]:
  • Średnica zew. pierścienia „B” [mm]:
  • Wysokość całkowita „D” [mm]:
  • NUMER STYLAUTO:
    • P82-71.6 BBS
  • NUMER MARKI:
    • B0923571-BBS
66,00 zł brutto / szt.

korzysci1

Produkt zakupiony do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia!

korzysci2

Oferujemy osprzęt wyprodukowany na terenie Unii Europejskiej

korzysci3

Tylko oryginalne części wysokiej jakości

korzysci4

Masz 24 miesiące gwarancji na każdy produkt

korzysci5

Precyzja wykonania i powtarzalność każdego produktu od liderów branży światowego rynku poparta najwyższymi certyfikatami uznania

korzysci6

Bezpłatna dostawa przy zamówieniu powyżej 150 zł

Cechy

Informacje dodatkowe
Zastosowanie:
  • Audi: Q7,e-tron GT
    Bentley: Bentayga,Continental GT
    Chrysler: 300 C,300 C SRT8,300 M,Grand Voyager,Voyager
    Dodge: Challenger,Charger,Durango,Grand Caravan,Journey,Magnum,Nitro,Viper
    Fiat: Freemont
    Jeep: Cherokee,Commander,Gladiator,Grand Cherokee,Wrangler
    Lamborghini: Urus
    Lancia: Thema,Voyager
    Porsche: 911 (991),911 (991) GT3,911 (991) GT3 RS,911 (991) R,911 (991) Turbo,911 (992) Carrera S, Carrera 4S,911 (993) wszystkie (włącznie z: Turbo),911 (996) Carrera, Targa,911 (996) GT2,911 (996) GT3,911 (996) Turbo Coupe, Cabrio,911 (997) Carrera S, 4, 4S,911 (997) GT3,911 (997) Turbo i GT2,Boxster/Spyder,Cayenne,Cayman,Cayman GT4,Panamera GTS,Panamera S, 4, 4S,Taycan
    VW: Touareg
Wysokość całkowita „D” [mm]:
Informacje uzupełniające:
  • Średnica zewnętrzna pierścienia występuje w felgach marki BBS, RONAL, SPEEDLINE

Opis

Pierścienie z średnicą "A" 71,6mm, z średnicą zewnętrzną 82mm producenta BBS. Komplet pierścieni centrujących zapewnia bezpieczeństwo eksploatacji dla podwozia.

Pierścień centrujący decyduje o współosiowości koła i piasty.Plastikowe pierścienie nie korodują. Łatwo je zidentyfikować dzięki żywym barwom. Aluminiowe pierścienie chętnie rekomendujemy ze względu na jednorodną strukturę względem budulca felgi.

Konstrukcja pierścienia powinna być zgodna z budową otworu w naszej obręczy.

Prezentowany pierścień może różnić się kolorem

Zapytaj o produkt

Koszty dostawy

Paczkomaty INPOST : od 15,00 zł
Odbiór w sklepie : od 0,00 zł
Kurier DPD przedpłata : od 20,00 zł
Kurier DPD pobranie : od 25,00 zł