Pierścień centrujący

PIERŚCIENIE Audi, Bentley, Chrysler, Cupra, Ford, Lamborghini, Seat, Skoda, Smart, VW

Indeks katalogowy: AP671571

  • Dostępne
  • Czas dostawy: Realizacja do 2 dni
  • Koszt dostawy: od 15,00 zł (Paczkomaty INPOST)
  • MARKA:
  • Średnica wew. pierścienia „A” [mm]:
  • Średnica zew. pierścienia „B” [mm]:
  • Kołnierz pierścienia wys. „C” [mm]:
    • 3
  • Wysokość całkowita „D” [mm]:
    • 9,5
  • NUMER MARKI:
    • PP671-571
6,90 zł brutto / szt.
Do przechowalni

Cechy

Informacje dodatkowe
Zastosowanie:
  • Audi: A1,A1 Citycarver,A1 Sportback,A2,A3,A3 Sportback,A4,A6,A6 Allroad,A8,Q2,Q3,Q3 RS,Q3 RS Sportback,Q3 Sportback,Q4 e-tron,R8,RS3,RS3 Sportback,RS4,RS6,S1,S3,S3 Sportback,S4,S6,S8,SQ2,TT,TTRS,TTS
    Bentley: Continental Flying Spur,Continental GT,Continental GTC
    Chrysler: PT Cruiser,Sebring
    Cupra: Ateca,Born,Leon
    Ford: Galaxy
    Lamborghini: Aventador,Gallardo,Huracan
    Seat: Alhambra,Altea,Arona,Arosa,Ateca,Cordoba,Exeo,Formentor Cupra,Ibiza,Ibiza Cupra,Inca,Leon,Leon Cupra,Mii,Tarraco,Toledo
    Skoda: Citigo,Citigo-E,Enyaq,Fabia,Fabia RS,Kamiq,Karoq,Kodiaq,Octavia,Octavia RS,Rapid,Roomster,Scala,Superb,Yeti
    Smart: Fortwo,Roadster
    VW: Arteon,Beetle,Bora,CC,Caddy,Corrado,Eos,Fox,Golf I,Golf II,Golf III,Golf IV,Golf IV R32,Golf V R32,Golf V, Golf V Plus,Golf VI,Golf VI R,Golf VII,Golf VII GTI,Golf VII R,Golf VII Sportsvan,Golf VIII,Golf VIII R,Golf VIII Variant,ID.3,ID.4,ID.5,Jetta,Lupo,New Beetle,Passat,Passat Alltrack,Passat CC,Passat R36,Phaeton,Polo III,Polo IV,Polo IV Crosspolo,Polo V,Polo VI,Scirocco,Scirocco R,Sharan,T-Cross,T-Roc,T4 Bus,Taigo,Tiguan,Touran, Touran Cross,Up,Vento
Zastosowanie cd.:
  • CMS, ETA BETA, FONDMETAL, STILAUTO
Kod EAN:
  • 5901854795225

Opis

Pierścienie centrujące - średnica 57,1mm, o średnicy zewnętrznej 67,1mm marki VT-PRO.

Pierścień zapewnia współosiowość koła samochodu z piastą auta.Plastikowe pierścienie nie korodują. Łatwo je odróżnić od innych części dzięki żywym kolorom. Pierścienie aluminiowe rekomendujemy klientom ze względu na jednorodną strukturę względem budulca felgi. Pierścień powinien być pasowany i mocuje się go wbijając gniazdo obręczy.

Zapytaj o produkt

Koszty dostawy

Paczkomaty INPOST : od 15,00 zł
Odbiór w sklepie : od 0,00 zł
Kurier DPD przedpłata : od 20,00 zł
Kurier DPD pobranie : od 25,00 zł