Chip tuning DTE. Nowość w naszej ofercie!

2021-01-15
DTE to sposób na zwiększenie mocy oraz momentu obrotowego w prawie każdym (w miarę aktualnym) samochodzie.


Chiptuning - bezpieczne wydobycie prawdziwej mocy silnika

Co widzisz oczami swojej wyobraźni, gdy słyszysz słowo - TUNING? Jeśli Twoje pierwsze skojarzenia idą w stronę walorów estetycznych i wzbudzają ironiczny uśmiech, to wcale nas to nie dziwi. Owszem, tuning to również neony pod nadwoziem, kręcące się kołpatki, ozdabianie felg lakierem - imitacje a'la Swarovski itd. To, co jednak naprawdę ma znaczenie w kontekście chiptuningu, to wydobycie "ukrytych" mocy parametrów silnika.

Poprawa parametrów silnika = zwiększenie wydajności samochodu

Producenci samochodów świadomie nie wykorzystują wszystkich możliwych parametrów w silnikach aut, które opuszczają fabryki. Oznacza to, że ten sam silnik potencjalnie ma wiele niewykorzystywanych wartości mocy i momentu obrotowego.

Chiptuning powstał po to, żeby te ukryte moce wydobyć. Zwiększenie wydajności idzie w parze z zachowaniem bezpieczeństwa - najwyższe standardy, które obowiązują w Niemczech.

Chiptuning zachowuje optymalną ochronę napędu zarówno silnika, skrzyni biegów, jak i dyferencjału przed usterkami i zużyciem.

Sprawdź, co możesz zyskać dzięki profesjonalnemu chiptuningowi

W jakich pojazdach można zastosować chiptuning?

  • autach osobowych
  • samochodach ciężarowych
  • łodziach motorowych

Jak działa chiptuning?

  • reguluje oprogramowanie fabryczne komputera sterującego silnikiem
  • znacznie poprawia parametry samochodu
  • zwiększa moc silnika
  • wpływa na zwiększenie przyspieszenia
  • sprawia, że samochód jest bardziej dynamiczny, elastyczny, ale niekoniecznie szybszy

Produkty DTE Systems
wyposażone są w:

  • adaptacyjny system czujników, które na podstawie wszystkich istotnych parametrów silnika, rozpoznają odpowiedni stan jego obciążenia
    ! Zapobiega to przeciążeniu silnika
  • funkcję automatycznego strojenia - pozwala na automatyczne dostosowanie się do stylu jazdy każdego kierowcy
  • system ochrony silnika w ramach Engine Protect +

Ale czy takie "majsterkowanie" w fabrycznych ustawieniach jest bezpieczne?

Celem produktu DTE nie jest osiągniecie maksymalnych możliwości silnika. DTE bezpieczeństwo stawia na pierwszym miejscu. Podniesienie wydajności nie oznacza przekroczenia granic wytrzymałości. Modyfikacje przeprowadza się w nowych pojazdach, a dane oprogramowania zawsze określa się na stanowisku testowym MAHA. Do pojazdu trafiają tylko dokładnie przetestowane ulepszenia osiągów. Pod uwagę brane są tylko te, które w wielo etapowych testach potwierdziły swoją przydatność do codziennego użytku i są kompatybilne z silnikiem. W pojeździe zachowane są wszystkie funkcje ochronne sterowania silnikiem wraz z możliwością diagnostyki usterek w ASO. Zalecane wartości spalin nie są przekraczane.

Czy istnieje ryzyko uszkodzenia komputera auta?

Systemy DTE nie ingerują w fabryczne oprogramowanie. W żaden sposób nie wpływają na konfigurację centralnej jednostki sterującej. Komputer i oryginalne komponenty pozostają nienaruszone. Właśnie to jest największą zaletą systemów DTE.

Na czym polega konfiguracja i profesjonalny montaż?

Gwarancja od producenta DTE

DTE daje kompleksowe gwarancje, które wykraczają poza prawo dotyczące satysfakcji swoich produktów i integralności z pojazdem.

  • Najlepsze komponenty
  • Audyty RWTÜV Systems GmbH (wytyczne ISO 9001)
  • Certyfikat TÜV dla systemów tuningowych DTE wymaganych m.in. w Niemczech i Austrii
  • Członkostwo w Association of German Automobile Tuners e.V.
  • Określanie systemów na stanowisku testowym MAHA =>> do pojazdów trafiają produkty zachowujące wszystkie funkcje ochronne sterowania silnikiem wraz z możliwością diagnostyki usterek w ASO
  • Certyfikat części TÜV Serii PowerControl dostępny dla ponad 4000 modeli aut
  • Łatwy i szybki montaż oraz demontaż.
    DTE jest stosunkowo prostym w instalacji systemem. Doświadczony mechanik zainstaluje go w krótkim czasie. Do instalacji systemu nie są potrzebne specjalistyczne narzędzia czy urządzenia.
  • Przed wprowadzeniem zmian, warto poddać zespół napędowy kontroli, aby ocenić jego stan techniczny i stopień zużycia. W tym celu proponujemy przeprowadzenie testu na profesjonalnej hamowni, która pozwoli określić faktyczne parametry pojazdu w stosunku do wskazań fabrycznych - przebieg krzywych mocy i momentu obrotowego w symulowanych warunkach drogowych. Taki test może pomóc w zlokalizowaniu miejsc uszkodzeń instalacji, które stanowią przyczynę obniżenia parametrów nominalnych. Jeśli osiągi są zbliżone do fabrycznych tj. deklarowanych przez producenta, można przystąpić do montażu systemów DTE.
  • Łatwy, samodzielny demontaż bez pozostawiania śladów
  • Niezbędne wsparcie i bezpłatna instalacja we wrocławskiej siedzibie firmy STYLAUTO akredytowanego dystrybutora produktów DTE Systems
  • Dodatkowo pięcioletni serwis aktualizacji oprogramowania zapewniający stale aktualny system modyfikacji.
  • Montaż i demontaż nie pozostawia żadnych śladów po instalacji.
  • Niezbędne wsparcie i bezpłatna instalacja we wrocławskiej siedzibie firmy STYLAUTO - akredytowanego, głównego dystrybutora produktów DTE Systems w Polsce Dodatkowo pięcioletni serwis aktualizacji oprogramowania zapewnia stale aktualny system modyfikacji (w przypadku wersji PowerControl X).

Wymaganą w Niemczech akceptację zmian można przeprowadzić w każdym centrum diagnostycznym w uproszczonych procedurach. Zajmuje to zaledwie kilka minut. Autoryzację można przeprowadzić m.in. przez TÜV, DEKRA lub eksperta KÜS. Legalizacja możliwa jest bez złożonej i kosztownej indywidualnej certyfikacji (§21 StvZo). Te systemy mogą być instalowane we wszystkich dostępnych na rynku pojazdach.

Sprawdź, czy oferujemy rozwiązania DTE Systems do Twojego modelu auta!

Sprawdź stan połączenia z internetem